Service Center

Heeft jouw IT-beheerafdeling een capaciteitstekort? Of wil je de kwaliteit en het probleemoplossend vermogen van jouw ServiceDesk verhogen? Proactief kunnen reageren op kleine events zodat deze niet kunnen uitmonden in een grote storing? Maak dan gebruik van ons ServiceCenter.

Ictivity heeft diverse teams van specialisten die proactief IT-omgevingen beheren. Ze handelen vragen van eindgebruikers af (eerste lijns) en voeren (complexe) beheertaken uit (tweede lijn). Daarnaast hebben we specialisten in dienst met zeer diepgaande kennis op één terrein (derde lijn). Zij komen in actie wanneer de storing te specialistisch is voor de tweede lijn.

De gebruikers in jouw organisatie merken overigens niets van onze onderverdeling in eerste, tweede of derde lijn. Zij hebben gewoon één telefoonnummer, één mailadres en één webportal, zodat ze via het kanaal van hun keuze contact kunnen opnemen als ze een vraag hebben of probleem ervaren. Ook als dat probleem zich op zondagnacht voordoet, is het ServiceCenter bereikbaar.

"Yorneo maakt gebruik van Ictivity’s ServiceCenter en ASK dienstverlening. Voor elk onderwerp is er wel een specialist beschikbaar met veel kennis en ervaring. Dat werkt snel en prettig. Ictivity fungeert ook echt als uitbreiding op de eigen onderneming. We werken samen ergens naartoe."

Jacqueline Baart, Manager Bedrijfsbureau Yorneo
Dominique Frison - account manager Ictivity
Meer weten?

Dominique Frison, account manager

Stuur een e-mail 088-4284848