Dit zijn de zeven I’s van Ictivity

De gebruiker centraal in alles wat we doen. Dát is XLA-werken bij Ictivity. Of het nu gaat om onze mensen en interne organisatie – of hoe we 24/7 klaarstaan voor onze klanten. Hoe we onze diensten vormgeven – of hoe we die tot in perfectie uitvoeren. Klanten kunnen van ons op aan, want wij gaan voor niets minder dan wow. Daarom mag je ons houden aan zeven principes.

Dit zijn de zeven I’s van Ictivity

De gebruiker centraal in alles wat we doen. Dát is XLA-werken bij Ictivity. Of het nu gaat om onze mensen en interne organisatie – of hoe we 24/7 klaarstaan voor onze klanten. Hoe we onze diensten vormgeven – of hoe we die tot in perfectie uitvoeren. Klanten kunnen van ons op aan, want wij gaan voor niets minder dan wow. Daarom mag je ons houden aan zeven principes.

Scroll om ze te ontdekken

Ontdek de zeven I's

Innovatie

We zijn een aanjager van innovatie. Ictivity draagt proactief verbeteringen aan die het gebruik van ICT binnen jouw bedrijf nóg efficiënter en makkelijker maken. Innovatieworkshops laten je zien waar jij naartoe kunt groeien. Dat doen we samen: heb jij een nieuw business model voor ogen? Dan denken we met je mee en leggen we – al dan niet met onze partners – de basis voor een succesvol IT-systeem. Zodat onze klanten en hun medewerkers slim en eenvoudig kunnen werken met ICT.
Inzet

Inzet

Een stap extra zetten. Niet stoppen tot het probleem is opgelost. Ook al duurt dat tot diep in de nacht. Incidenten kun je nooit voorkomen. Maar wij geloven er wel in dat de kwaliteit van de oplossing het verschil maakt. Daarin nemen wij onze verantwoordelijkheid, ook als het issue buiten onze eigen dienstverlening valt. Je mag van ons verwachten dat we te allen tijden voor je klaar staan, meedenken, proactief zijn en oplossingsgericht te werk gaan.
Impact

Impact

De impact van ICT is in de huidige gedigitaliseerde wereld enorm groot. Goedwerkende ICT ondersteunt de strategische ambities van onze klanten. Dus is het cruciaal dat wij jouw bedrijfsmodel en de -processen door en door snappen. Daarom investeren wij in onze klanten door een Business Impact Canvas uit te werken. We brengen hiermee het primaire bedrijfsproces van een klant in kaart en beschrijven de rol van ICT. Dat brengt ons in staat om gepersonaliseerde en nuttige innovaties voor te stellen en uit te voeren.
Intuïtief

Intuïtief

Leuker en makkelijker werken met ICT: dat is ons doel. ICT moet processen efficiënter maken. Medewerkers ondersteunen in hun taken. En waarde toevoegen aan klanten. ICT is er immers voor mensen, niet andersom. Onze IT adoptieaanpak zorgt continue verbetering van digitale vaardigheden. Spelenderwijs vergroten wij met intuïtieve hulpmiddelen de zelfredzaamheid van medewerkers. Het resultaat? Blije medewerkers en een verhoogde productiviteit.
Integer

Integer

Open en eerlijk zijn, ook al is dat niet altijd makkelijk. Om maximale positieve impact bij onze klanten te creëren, zijn we transparant in alles wat we doen. We zijn geen ja-knikkers maar zeggen ‘nee’ als we denken dat dat jouw business ten goede komt. Baseren we onze dienst op open calculaties en stellen heldere rapportages samen. We doen er alles aan om verrassingen buiten de deur te houden. Want duurzame partnerships krijg je alleen als je zuiver en oprecht samenwerkt. Dat betekent niet dat je het altijd met elkaar eens moet zijn. Maar wel dat een vertrouwensband de basis voor ons gezamenlijke succes is.
Intensief

Intensief

Ictivity heeft geen klanten, maar fans. Fans die loyaal zijn omdat ze weten dat we de waarde leveren die we beloven. Onze continue focus op verbetering en de ultieme gebruikersbeleving maken dat klanten jarenlang met ons samenwerken. We zien onszelf eigenlijk als een verlengstuk van onze klanten. Even goede vrienden als door welke reden dan ook een samenwerking wordt stopgezet. Gelukkig zien we in de praktijk dat we mogen rekenen op langdurige en duurzame samenwerkingen.
Ictivianen

Ictivianen

Iedere medewerker – oftewel Ictiviaan – is een uniek individu, met eigen talenten. Iedere dag dragen we allemaal op onze eigen manier bij aan het succes van onze dienstverlening. Maar ook in onze persoonlijkheid én in onze manier van doen, zijn en aanpakken vinden we elkaar. Ictiviaan zijn voelt als familie: ze staan altijd voor elkaar klaar. Ons gemeenschappelijke doel is waarde voor klanten maximaliseren door de gebruiker altijd centraal te stellen. Natuurlijk maken we daar wel eens fouten in. Daar zijn we eerlijk over en leren we van. Een Ictiviaan wordt blij van innovatie en uitdagingen in zijn werk en is geen ‘knoppenpiloot’.