Gebruikersondersteuning

Gebruikers willen altijd en overal hun IT-middelen kunnen inzetten en als er iets mis is, worden ondersteund door mensen met de juiste kennis en vaardigheden. Onze medewerkers zijn niet alleen technisch goed onderlegd, maar hun persoonlijke skills worden getraind om optimale service te verlenen. Loopt je supportafdeling niet naar wens? Moeten de processen nog eens goed worden bekeken of je helpdesktool nog beter inzetten? Onze supportmedewerkers helpen je de supportafdeling, servicedesk, processen, afdelingssfeer en de gebruikersondersteuning te verbeteren.

Ook helpen wij de eindgebruikers van onze klanten bij het in gebruik nemen van nieuwe IT-middelen. Wij kunnen hen individueel of in groepsverband, bijvoorbeeld met een workshop of een adoptietraject in samenwerking met Ictivity Training bij de hand nemen, zodat zij hun nieuw device of applicatie als prettig ervaren. Van Floorwalking tot en met 2e-lijns support, de eindgebruiker staat altijd centraal.

Succes hang af van de samenwerking tussen de juiste partners. De inzet van de juiste personen op het juiste moment combineren met eigen mensen maakt het mogelijk om complexe omgevingen 24/7 te beheren.

Huub Ancher, Albron
Dave van de Port
Meer weten?

Dave van de Port, Sales Consultant

Stuur een e-mail