Detachering

Zelfstandige en flexibele Servicedeskmedewerkers

Direct extra capaciteit of ondersteuning van jouw team!

Vind de perfecte match
Direct inzetbare capaciteit

Direct inzetbare capaciteit

Binnen drie weken versterking in jouw team. Speciaal opgeleide IT-specialisten staan klaar om te starten.

Passend bij team & opdracht

Passend bij team & opdracht

Dat is de winnende combinatie voor het behalen van resultaat. Daarom gaan wij verder dan alleen een CV-match.

Zorg voor je dagelijkse IT beheer

Zorg voor je dagelijkse IT beheer

Onze professionals dragen zorg voor het dagelijkse beheer van je IT-omgeving én de optimalisatie hiervan.

Probleemoplossend werken

Heeft jouw Servicedesk extra capaciteit nodig? Of je nu tijdelijke ondersteuning nodig hebt of een volledige outsourcingsoplossing zoekt, wij hebben snel inzetbare Servicedeskmedewerkers voor je beschikbaar. Onze Servicedeskmedewerkers zorgen ervoor dat alle vragen en problemen die IT-gerelateerd zijn zo snel mogelijk worden opgelost en afgehandeld, zodat het werk niet stil kom te vallen.

De Servicedeskmedewerkers van Ictivity zijn beschikbaar voor 1e en 2e lijns (remote) support. Ze zijn zelfstandig, probleemoplossend en bovenal klantvriendelijk.

Expertises van onze Servicedeskmedewerkers

ITIL | Microsoft 365 | Topdesk

ITIL badge Microsoft 365 badge Topdesk Blanco wit
Vind de perfecte match

Direct inzetbare versterking in 5 stappen

  1. 1

    Inventarisatie

    De behoefte aan extra, tijdelijke, ondersteuning op je IT-afdeling ontstaat door allerlei redenen. Samen met onze specialist, Dave, stellen we je behoefte vast.

  2. 2

    Matching

    Ictivity gaat met haar matching verder dan andere IT-dienstverleners! Zo letten wij, naast de match op technische vaardigheden, ook op teamcultuur, sociale vaardigheden en verantwoordelijkheden. Hierdoor weten we welke kandidaat perfect past binnen het team en de opdracht. Direct de juiste persoon op de juiste plaats, daar houden wij van!

  3. 3

    Kennismaking

    Uiteraard krijg je de gelegenheid om jouw nieuwe medewerker te leren kennen. Tijdens dit gesprek kun je de ervaring, vaardigheden en persoonlijkheid van de Servicedeskmedewerker beoordelen en bepalen of er een goede klik is.

  4. 4

    Aan de slag

    We zorgen ervoor dat jouw extra systeembeheerder snel vertrouwd raakt met de specifieke systemen, processen en procedures van jouw organisatie. Dit stelt hem in staat om zo effectief mogelijk aan de slag te gaan.

  5. 5

    Evaluatie

    We blijven gedurende de detacheringsperiode nauw contact houden om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en eventuele vragen of wensen snel kunnen worden ingevuld

50 procent minder openstaande meldingen; Vivents servicedesk op volle kracht dankzij detachering

“Naast dat we op zoek waren naar iemand met kennis van onze systemen, wilden we ook graag een IT-professional met communicatievaardigheden. Je staat immers in contact met klanten en zorgmedewerkers. En er moest snel geschakeld worden. Al deze vinkjes kon Vivent zetten met Ictivity.”

Bekijk case

Dave van de Port

Vind de perfecte match

Dave van de Port, Sales consultant, beantwoordt al jouw vragen.

  • Vind de juiste match
  • Stel al je vragen
  • Ontvang een offerte
Neem contact op met Dave