1e en 2e lijn gebruikersondersteuning buiten kantoortijden

Steeds meer medewerkers zijn tegenwoordig ook na werktijd nog aan het werk. Dat heeft gevolgen voor uw bedrijfsvoering omdat zij ook gedurende de avonduren terug moeten kunnen vallen op ondersteuning op applicatie- en systeembeheer gebied.

Omdat Ictivity heeft gemerkt dat het voor veel organisaties vaak een uitdaging is om deze extra beschikbaarheid in te vullen met het bestaande ICT beheerteam heeft zij haar 24×7 3e lijn calamiteitendekking uitgebreid met een 1e en 2e lijn Standby dienst. Deze dienst biedt telefonische ondersteuning aan uw eindgebruikers buiten reguliere kantooruren van 18:00 uur tot 23:00 uur op werkdagen.

Hieronder treft u een overzicht van de specificaties van deze dienst.

Ictivity ServiceCenter Standby dienst

Naam:
ServiceCenter Standby

Service tijden:
Werkdagen van 18:00 uur -23:00 uur

Dekking:   
1e en 2e lijn telefonische ondersteuning*

Vorm:     
Standby dienst

Maximale responstijd:
15 minuten (telefonisch)

Optie:
De ServiceCenter Standby dienst is als optie beschikbaar bij een beheer-,servicedesk- of ASK 24×7 contract

Facturatie:   
Maandelijks vooraf

*Beschikt u reeds een ASK 24×7 overeenkomst, dan worden de calls, indien nodig of gewenst, doorgezet naar de ASK coördinator/consultant en volgt derde lijns ondersteuning.

Neem voor meer informatie contact op met Ed Holtzer ed.holtzer@ictivity.nl.