Nieuws

Nieuw: Training Communicatie en Basis IT voor Servicedesk Medewerkers

06-09-2019 Ictivity

De kennis en soft skills van servicedesk medewerkers binnen een IT afdeling zijn door toenemende digitalisering aan het veranderen. De manier waarop de servicedesk medewerkers klanten of medewerkers te woord staan en de mate waarin ze in staat zijn zich kunnen inleven in de ander, bepaalt in belangrijke mate hoe de dienstverlening van je organisatie wordt ervaren. Het is daarom belangrijk om naast de technische skills ook aandacht te besteden aan het professioneel en effectief omgaan met medewerkers, klanten en externe partijen.

Ictivity Training heeft daarom een nieuw trainingsprogramma samengesteld waarin servicedesk medewerkers in één opleiding zowel hun technische-, procesmatige als communicatieve vaardigheden verbeteren. Het programma bestaat uit de onderdelen:

  • Klantgericht communiceren voor servicedesk medewerkers
  • Basis Netwerken en Windows 10 op basis van Comptia A+ 220-1001 & 220-1002
  • Basis Office 365
  • ITIL Foundation workshop (quick wins)

Na afloop van de training is er de mogelijkheid om Comptia of ITIL te certificeren.

Meer informatie

Meer Ictivity nieuws