Service Advisory

Is je IT-afdeling de hele dag druk met het blussen van brandjes? Komen jullie te weinig toe aan het doorvoeren van structurele verbeteringen of zijn de processen op de IT-afdeling aan herziening toe? Kan de kwaliteit van de IT-dienstverlening omhoog? Praat dan eens met onze afdeling Service Advisory.

Hier werken specialisten op het gebied van IT-processen. Zij weten als geen ander hoe je ITIL-trajecten doorloopt, een servicedesk optimaliseert of procesflows in je beheerorganisatie optimaliseert. Zij kijken door een procesbril naar alle handelingen die plaatsvinden op jouw IT-afdeling en maken deze efficiënter en effectiever. Het doel: minder tijd kwijt zijn aan operationeel beheer, zodat er meer tijd overblijft voor structurele verbeteringen die de kwaliteit van de IT-dienstverlening verhogen.

Service Management bij Summa College

"Teamsupport was een ambitieus plan om de reorganisatie richting te geven. Door de inzet van externe partijen, waaronder ook Ictivity, is het in een stroomversnelling geraakt. Het heeft de professionalisering gebracht die we nodig hadden. Ictivity wist de brug te slaan tussen strategisch, tactisch en operationeel niveau."

Bekijk case
Dominique Frison - account manager Ictivity
Meer weten?

Dominique Frison, account manager

Stuur een e-mail 088-4284848