Tevreden klanten zijn voor organisaties van levensbelang. Investeren in de kwaliteit van je dienstverlening is dan ook cruciaal voor de continuïteit van iedere onderneming. Om diepgaand inzicht te krijgen in de tevredenheid en loyaliteit van de klanten is De Ictivity Groep een samenwerking aangegaan met onderzoeksbureau Customer-i.

Door het inzetten van een onafhankelijk onderzoeksbureau wil Ictivity een objectief beeld vormen over haar organisatie en de eventuele verbeterpunten om zo haar klanten nog beter als full service ICT partner te bedienen.

Wilbert van Beek, commercieel Directeur bij De Ictivity Groep: In ons continue streven naar 100% klanttevredenheid is het wenselijk om een duidelijk beeld te krijgen vanuit onze klanten. Op basis van dit klantbelevingsprogramma zijn wij in staat onze dienstverlening nog verder te verbeteren. De keuze voor Customer-i is gebaseerd op het feit dat zij niet alleen het onderzoek uitvoeren maar ons ook begeleiden bij de implementatie van de verbeterpunten. Op deze manier is het hele Ictivity team in staat om invulling te geven aan ons statement: “Grip op Morgen” en daarmee onze relaties op lange termijn kwalitatief van dienst te zijn.

Rob Brosens, Directeur Customer-i: De samenwerking met Ictivity is pril en nu al is, door de houding, het enthousiasme en de input van de directie en het projectteam, te voorspellen dat het een waardevol traject zal worden. Elk bedrijf heeft de term “klantgericht” wel ergens in zijn gedachte of zelfs in het missiestatement vermeld staan. Ictivity brengt de wil om de mening van haar klanten te horen in de praktijk. Door het interviewprogramma* komen zodanige inzichten boven water dat Ictivity, na implemetatie hiervan, beter zal presteren. De klanten hebben hier ook weer baat bij, zodat ‘partnership’, ofwel het werken met elkaars belangen in het vizier, werkelijk wordt ingevuld.

* Het KlantBelevingsProgramma dat we voor Ictivity uitvoeren bestaat uit gesprekken/interviews over de beleving en mening die de klant heeft over Ictivity op een gevarieerd aantal onderwerpen