Klantgericht communiceren voor ICT Servicedesk medewerkers
PRSV-KLG
IT professional
In deze training leer je om door slimme vragen te stellen, snel het éxacte probleem te weten te komen. Ook leer je efficiënt te communiceren en om te gaan met weerstand. Door de toevoeging van rollenspelen vindt de training interactief en praktijkgericht plaats.
Deze training wordt ook bij jou op locatie verzorgd voor groepen van 3 – 12 deelnemers. Voor een vrijblijvende prijsofferte selecteer “Maatwerk – Aanvraag in-company”.
ICT medewerkers die, om wat voor reden dan ook, regelmatig contact hebben met gebruikers of klanten.
Geen specifieke voorkennis vereist.
Vraagtechnieken / doorvragen
- Soorten vragen
- Wanneer, welke vraag gebruiken
- ControlevragenOptimaal contact maken
- Matchen
- Hoe kan ik het gesprek een positieve wending geven
- Omgaan met weerstand Efficiënt informatie rapporteren en overbrengen