Interview

Drie vragen aan Marc Rijnders Hotel Okura Amsterdam

 

 

 

 

 

 

“Inspelen op de digital native hotelgasten is voor ons het allerbelangrijkst”

“Gasten worden digital natives. Ze hebben altijd geavanceerde technologie op zak en hechten dan ook veel belang aan mobility en flexibiliteit. Bovendien willen ze altijd en overal snelle toegang tot allerlei media.”

In de hotelbranche wordt steeds meer gebruikgemaakt van IT om processen te automatiseren en optimaliseren. Hotel Okura Amsterdam is daar dan ook een mooi voorbeeld van. Als Japans vijfsterrenhotel is het vanzelfsprekend dat de gasten op nummer een staan. Niet alleen door de beste service te leveren, maar ook door het de gasten zo gemakkelijk mogelijk te maken. En dat is waar IT aan bod komt. Onder leiding van Marc Rijnders zorgt het IT-team ervoor dat de hotelgast niets tekort komt, mede dankzij digitalisering. Wij stelden hem een drietal vragen.

Het interview met Marc Rijnders is te lezen in ons inspiratiemagazine Digitale vooruitgang in 360 graden.

Magazine Digitale vooruitgang in 360 graden